עולם הבית בכלל ועולם המטבח בפרט מציעים מגוון רחב של אפשרויות ועיצובים. מטבח מודרני, מטבח כפרי לבן, מטבח אנגלי, מטבח פרובנס גם אתם מבולבלים? גיא גולד לרשותכם, והפעם נתייחס לסגנון מטבח בעיצוב כפרי, מה הוא מכיל, מה היתרונות שלו ולמי הוא מתאים.

לקביעת פגישות ייעוץ, התקשרו  עכשיו 09-7968084
או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מטבח בסגנון כפרי מתאים לבתים בעלי חללים גדולים שמאפשרים ובנויים למטבח רחב ידיים. המטבח הכפרי הוא מקום חם, עוטף, מלא באנרגיה משפחתית וביתית והוא נחשב אחד המקומות המרכזיים בהם שוהים בני הבית, בסגנון הבית הכפרי. המטבח הוא לא רק מקום בו מכינים אוכל או יושבים לאכול, הוא מקום מפגש של בני המשפחה, מקום לשיח ובילוי משותף, לב הבית.

לגור בעיר ולהרגיש בכפר עם מטבח בסגנון כפרי

אז כמו שאמרנו, לא משנה כמה אתם אוהבים את הסגנון הכפרי, אם אתם גרים בדירת 2 חדרים בתל אביב, אנו בספק אם נוכל לעזור לכם להגשים את החלום של מטבח בסגנון כפרי. זה פשוט לא מתאים לנתוני הפתיחה שיש לבית. בעת עיצוב מטבח כפרי לבן אפשר לבנות ולעצב בבית גדול ורחב ידיים, הוא לא חייב להיות באזור כפרי, אגב, אבל שיהיה מספיק גדול, על מנת להיכנס להגדרה המתאימה. המטבח הכפרי הוא מטבח מעץ מלא, ויש בו משטחי עבודה גדולים ורחבים, עדיף שהעץ יהיה כמה שפחות מעובד וכמה שיותר נקי. מטבח בסגנון כפרי לרוב כולל משטח עבודה כולל באמצע המטבח, אשר יכול כמובן לשמש גם כשולחן. מעל משטח העבודה לעתים קרובות נוכל למצוא כלים וסירים תלויים, מסתבר שהמתכת מאזנת בצורה חיובית את כל העץ הזה.. גם למי שמאוד אוהב עץ, יותר מדי עץ יכול לעשות הרגשה קצת סוגרת וחנוקה, וחשוב לאזן אותו. מעבר למתכת, הדרך הנוספת שניתן לאזן את העץ המלא והרב במטבח, הוא עציצים. אפשר לתלות מהתקרה, לפזר במקומות הרמוניים עציצים קטנים, ואולי גם להציב עציץ אחד גדול על הרצפה, במידה ויש לכם מקום. מטבח בסגנון כפרי מאופיין באווירה הביתי והחמימה שלו, זה אומר שכלים רבים, כגון מיקסר, בלנדר וכלי עבודה נוספים, ימוקמו על משטחי העבודה, ולא יהיו סגורים במגירות ובתאי האחסון הגדולים. תדמיינו משפחה כפרית באירופה של המאה הקודמת, הרבה ילדים, הרבה אנשים שעובדים בבית, המטבח הוא מקום מרכזי ושוקק חיים מהבוקר עד הלילה, אין זמן להכניס את כלי העבודה לתוך מגירות וכלי אחסון. הכל מונח בחוץ (זה לא אומר שזה חייב להיות מבולגן), ונמצא נגיש לרשות בני המקום.

מטבח בסגנון כפרי – האם זה המטבח שמתאים לכם?

פשוט מאד! אנו מזמינים אתכם לאולמות התצוגה של 'גיא גולד נגרות אישית מטבחים יוקרתיים בסגנון פרובנס במושב עזריאל. פה ימתינו לכם אנשי המקצוע שלנו – מעצבים, אדריכלים, מהנדסים, וכל שפע בעלי המקצוע האיכותיים ביותר, אשר יסייעו לכם ויבדקו ביחד אתכם את המפרט הטכני ואת סגנון המטבח המתאים ביותר עבורכם. כמובן שתוכלו להתרשם במראה עיניכם מסגנונות המטבח השונים במקום. למדנו כי לכל אחד הטעם שלו וברוב המקרים אנו יודעים בדיוק מה מתאים לנו יותר ופחות. במקרה ושני בני הזוג בעלי העדפה עיצובית שונה, אין בעיה, גם בכך אנו מטפלים במקצועיות ויודעים לשלב סגנונות עיצוב שונים לרווחת כולם!