גיא גולד בעל מפעל עיצוב בעץ מהמובילים בארץ, מסביר מהו ייחודו של מטבח פרובנס
מטבחים בסגנון פרובנס מעניקים לנו תחושת חמימות ונוסטלגיה הנובעת מהסגנון הייחודי של המטבח, סגנון הלקוח בעיקר מהתקופה הויקטוריאנית. מקורו של העיצוב הוא במראה הכפרי והרומנטי הקיים בחבל פרובנס שבצרפת.

לקביעת פגישות ייעוץ, התקשרו  עכשיו 09-7968084
או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

צור קשר

המאפיינים הבולטים בעיצוב מטבח בסגנון פרובנס יבואו לידי ביטוי בגוונים הבהירים בצבעי הלבן, השמנת והפנינה, עם עיבוד מתוחכם בסגנון מיושן, כמו כן יתבצע שימוש בעץ מלא ויעוצב אי רחב במרכזו של חלל המטבח, בשילוב של כיריים ולעתים גם כיור. האי משמש הן כפינת אוכל והן כמשטח עבודה המיועד לבישול וכן לאחסון. המשטח העליון של האי עשוי מעץ מלא ועבה מאוד. לרוב ישולב גם מתלה דקורטיבי לסירים ומחבתות ולאביזרי בישול.

במטבחי פרובנס רבים ישולבו גם אריחי המטבח מקושטים באיורי פרחים וצמחייה בהשראת הארט נובו וביחידות האחסון העליונות משולבת חרסינה עתיקה ומדפים דקורטיבים המיועדים לאחסון כלים עתיקים וצנצנות. במטבחים רבים נרכשים להשלמת האווירה מיני כלי פורצלן עתיקים, כלי חרסינה וטקסטיל של מפיות ומגבות מטבח בסגנון אירופאי עתיק.
הויטרינות ויחידות האחסון עשירים באלמנטים קישוטיים עדינים ובדלתות מסוגננות הכוללות חריטות עדינות ופרזול דקורטיבי המשלב ברזל ועץ ומשדרים תחושת אותנטיות ואמנותיות מרתקת.
בדרך כלל מטבח פרובנס מזכיר מאד את המראה הציורי והכפרי, המזוהה עם סגנונות מתקופות רחוקות מהעבר. על האריחים צבועי לבן במטבח מקובל לשלב ציורי פרחים מעודנים ובאזורים העליונים של ארונות המטבח מקובל להתקין מגירות עשויות חרסינה עתיקה, כמו כן מדפים אשר מיועדים עבור הנחה של צנצנות שקופות בהן שמים מזון כבוש ומוחמץ, מה שמוסיף בצורה משמעותית לאווירה החושנית של המטבח ולניחוחות האותנטיים.

גיא גולד נגרות אישית מתמחה בעיצוב מטבח פרובנס המיוצר בקפידה ובהתאמה אישית ללקוחותיו.