גיא גולד בעל מפעל עיצוב בעץ מהמובילים בארץ, מסביר מדוע חשוב להעניק ללקוח מפרט טכני בעת תכנון מטבח לבית.
בעת תהליך התכנון של מטבח לבית, יש לבחור בקפידה את סוג העץ, הציפויים, הפרזול, הידיות והאביזרים הנלווים שמשפיעים על הפונקציונאליות של המטבח
כגון: מגירות עמוקות ורחבות המסוגלות לשאת משקל כבד כגון: קופסאות שימורים, בקבוקים, סירים ומחבתות.
כמו כן, ניצול שטחים מתים הקיימים בפינות המטבח ובשטחים הגובלים במקרר או בכיריים והגישה אליהם אינה נוחה.

לקביעת פגישות ייעוץ, התקשרו  עכשיו 09-7968084
או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מעצב מטעם החברה, נפגש עם הלקוח לאורך כל שלבי ניהול הפרוייקט, התכנון, העיצוב, הייצור ההרכבה והגימור. הליווי הינו אישי ובשקיפות מלאה, כך שעבור לקוחות עם צרכים ייחודיים, משתמשים בחומרים מיוחדים, פרזולים מיוחדים או אביזרים נדירים וניתן להתאימם במיוחד עבורם.

קיימים חומרים מיוחדים עם עמידות גבוהה לתנאים הקשים השוררים במטבח, כגון: לחות, רטיבות גבוהה באזור הכיור והמדיח, חום ויובש קיצוני באזור התנור ועומס גבוה של משקל השיש והציוד העומדים עליו. MDF ירוק העמיד בלחות בעל צפיפות חומר גבוהה או סנדוויץ' אדום (9 שכבות), הינם עצים עמידים שדורשים טיפול ייחודי על מנת להעניק להם את הגימור שיאפשר לחומר שמירה על מראה אסתטי.

אצל גיא גולד נגרות אישית, משתמשים תמיד בגלזורה בשלוש שכבות ובשיטות ציפוי וצביעה ייחודיות לנו עם מיטב המכשור ותהליכים מתקדמים, שמאפשרים לנו להבטיח ללקוח איכות לאורך זמן, שמירה על הגוון הרצוי לאורך שנים רבות ועמידה בתקנים בינלאומיים.
אצלנו תוכלו למצוא ייצוג של כל יצרני הפרזול המובילים בעולם ולבצע התאמה מכאנית עפ"י  דרישותיכם המיודות. מה שמאפשר לנו לתת עד 10 שנות אחריות על מכלולים, מגירות ייחודיות ללא ברגים, מנגנון דלתות עם פתיחה של 110 מעלות עם מנגנון בלימת טריקה אינטגרלי.
אצל גיא גולד נגרות אישית תוכלו לקבל מטבח שיוצר במיוחד עבורכם בהתאמה אישית ובפס ייצור מבוסס מחשב (CNC) וברמת דיוק מושלמת.