מתכננים לשפץ את המטבח שלכם? עוברים לבית חדש ומתלבטים איזה מטבח לעצב? אם כן, חשוב שתכירו את הטרנדים החמים ביותר בתחום המטבחים המעוצבים לשנת 2017. הטרנדים האלה יהוו עבורכם מקור להשראה, ותוכלו לתכנן בהתאם את המטבח החדש, כך שהוא יענה לכל הצרכים שלכם ובמקביל גם יהיה מסוגנן ונוח להתנהלות.

לקביעת פגישות ייעוץ, התקשרו  עכשיו 09-7968084
או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

צור קשר

טרנדים אופנתיים לעיצוב המטבח שלכם

צבע, וכמה שיותר

טרנדים של מטבחים מעוצבים לשנת 2017 הם שילוב צבעים במטבח. השנה המטבחים המעוצבים יהיו צבעוניים מאד, מה שיוסיף לא מעט למטבח עצמו וגם לאווירה שהוא מציע. ומעבר לצבע עצמו, גם שיטת הצביעה המתקדמת והאיכותית הופכת את המטבח למרחב עמיד הרבה יותר עם צבעים דומיננטיים שילוו אתכם למשך שנים רבות. באשר לצבע שבוחרים, כאן האפשרויות הן בלתי מוגבלות. אפשר לשלב בין מספר צבעים שונים או לבחור צבע אחד שיהיה בולט יותר מאחרים.

זכוכית – לא מה שחשבתם

השנה גם הזכוכית נהנית ממקום של כבוד במטבחים המעוצבים. אחד מחומרי הגלם הבולטים בתחום הוא הזכוכית, המשולבת לצד חומרים נוספים כמו MDF, למשל. הזכוכית אותה אפשר למצוא במטבחים של שנת 2017 היא זכוכית חזקה מאד ועמידה במיוחד, כמעט פי 4 מזכוכית רגילה. הזכוכית לוקחת חלק בחיפויים שבמטבח ויוצרת מראה מאד מסוגנן.

פתרונות אחסון חדשים

אם בעבר השתמשו רבים במזווה, בו הם דאגו לאחסן את כל הציוד שאין בו צורך ביום יום, הרי שכיום הסיפור הוא אחר. אחד הטרנדים החמים בתחום המטבחים של שנת 2017 הוא פתרונות האחסון המצוינים. פתרונות אלה אינם מוסתרים מהעין, הם מעוצבים ופתוחים. הם יכולים להיות מעץ או מכל חומר אחר והם יכולים לשמש כאלמנט דקורטיבי בפני עצמו.

מקצועיות היא שם המשחק

המטבחים של היום מספקים מענה לצרכים שונים וגם לחובבי הבישול שאוהבים לבלות בהם לא מעט שעות. אפשר למצוא כיום מטבחים טרנדיים מאד, המשלבים בין יופי וסגנון יחד עם פונקציונאליות. מטבחים אלה דומים בעיצובם למטבחים המקצועיים, והם מזכירים מבחינת סגנונם את הסגנון המודרני התעשייתי יותר.

האי במטבח

כמו בכל שנה, גם הפעם האי הוא חלק בלתי נפרד מהמטבח. מי שרוצה לעצב מטבח עכשווי, אבל גם כזה שמספק מענה לצרכים שונים ויחד עם זאת גם מסוגנן ומושקע, מומלץ לו לשלב במטבח אי. האי יכול להיות מעוצב בסגנון מודרני, בסגנון כפרי וגם בסגנון קלאסי, כמו פעם.

שילוב בין חומרים

אחד המאפיינים של המטבח המודרני, המטבח הטרנדי, הוא השילוב בין החומרים השונים. במטבחים של היום אפשר למצוא מגוון של חומרים המשתלבים זה לצד זה באופן הרמוני. בטון יחד עם ברזל ועם זכוכית. מתכת בצבע שחור יחד עם עץ צבעוני או עם זכוכית דקורטיבית. כל אלה נותנים כבוד למטבח והופכים את המרחב הזה להרבה יותר ממקום להכין בו ארוחות או לשבת יחד עם המשפחה.