לבחור נכון במטבח כפרי פרובנס הבחירה המושלמת

אנחנו בחברת גיא גולד, אוהבים את כל סוגי המטבחים, אתם יודעים את זה. אבל יש לנו חיבה יתרה לסגנון מסוים של מטבח: מטבח כפרי פרובנס. אין ספק שכל המטבחים מיוחדים ומעוצבים בצורה שמשאירה אותנו עם פה פתוח, אבל למה אנחנו כל כך אוהבים את המטבח הפרובנסי?

מטבחים קלאסיים

מטבח כפרי לבן

מטבח כפרי שמנת

מטבח כפרי מודרני

מאפיינים של משפחתיות במטבח כפרי פרובנס

מה איבדנו בפרובנס?

למה פרובנס, אתם בטח שואלים… פרובנס הוא מחוז דרומי בצרפת היפהפייה. דמיינו לכם אזורים כפריים רחבים, בתים גדולים שמסביבם אחו וצמחייה ירוקה, כוס יין על השולחן, מרק מהביל על האש.. חבל פרובנס התפרסם בזכות הייחודיות שלנו וזוכה לביקורים תיירותיים רבים במהלך כל השנה. הנוף של האזור הזה ייחודי ועוצר נשימה, המבנים האדריכליים מדהימים, האווירה נעימה, וכמובן – האוכל ערב לחיך של כולם! במשך השנים, קיבל חבל פרובנס מוניטין ותדמית בתחום עולם העיצוב, מטבח כפרי פרובנס הוא מושג ידוע ברחבי העולם. אבל לא רק בגלל זה אנו אוהבים את הסגנון הזה כמובן.

מדובר בסגנון עיצוב פופולרי וייחודי, אשר זכה להצלחה רבה בשנים האחרונות ומתמקד בעיקר בחשיבות המטבח כמקום מרכזי בבית אשר משרה אווירה נעימה, משפחתית, חמימה. מה שיפה בסגנון מטבח כפרי פרובנס הוא השימוש במספר אלמנטים וחומרי גלם. כן, העץ תופס תפקיד חשוב, אבל יש מקום נרחב לחומרי גלם נוספים כגון מתכת, ברזל, נירוסטה, וכל אלו מאזנים את העץ יופי ונותנים הרגשה שקצת "מקררת" את החמימות שהעץ משרה במטבח. האיזון הזה טוב ובריא לכולנו, וזו אחת הסיבות שזה המטבח המועדף עלינו.

דבר נוסף הוא העבודה במטבח הזה. זהו מטבח פתוח בו הכלים עומדים בחוץ, ולא מוסתרים בארונות. העבודה במטבח נתפשת כחלק מהחיים, חלק מהבילוי המשותף ועל כן מטבח כפרי פרובנס מכיל את האפשרות לחלל גדול לעבוד בו ולהציב את הכלים בצורה נוחה.

מה שעוד מאפיין עיצוב מטבחים בסגנון פרובנס הם הכלים התלויים, בדרך כלל ממתקן מתכת בעל מראה ישן נושן, תבלינים נגישים, ספר בישול מול העיניים, תורה חמימה.. כלומר, השילוב בין הפשטות לבין הרמה הגבוהה הוא הסוד של המטבח הזה, שגרם לנו להתאהב בו. כמובן שסגנון זה לא מתאים לכולם, אם אתם אוהבים קווים ישרים ופשוטים, צבעים אחידים, מטבח מסודר וכלים מאוחסנים, סביר להניח שסגנון המטבח הזה פחות ידבר אליכם.

אולמות התצוגה החדשים של גיא גולד

חברת גיא גולד נגרות אישית – 'מטבחים בסגנון פרובנס' ממוקמת במושב עזריאל, בגוש תל מונד, ומציעה לכם לבקר אותנו באולמות התצוגה החדשניים שלנוף בהם תוכלו לראות במו עיניכם סגנונות מטבח שונים כגון: מטבח כפרי שמנת בסגנון ויקטוראני, מטבח לבן מודרני, מטבח פולימר לחסכון בעליות, הכל מכל! בנוסף לתצוגה המרהיבה, אנו מציעים לכם אנשי מקצוע מרשימים אשר מלווים אתכם באהבה, בהקשבה ובמקצועיות, מהרגע הראשון. גם אם אתם לא יודעים מה אתם רוצים, מה התקציב שלכם, איך זה ייראה בסוף, ההנחיה שלנו החל מהשלב הראשון, בהחלט תסייע לכם לכוון את עצמכם, לראות מה הדרישות שלכם, מה היכולות שלכם, וכיצד אנו בגיא גולד, יכולים לעשות כמיטב יכולתנו, על מנת שתצאו הרבה מעבר למרוצים!