אנשים רבים אשר רוכשים דירת יד שניה, מחליטים מיד לצאת לשיפוץ רחב בדירה. לרוב בדירות הישנות יש צורך בשיפוץ כללי הכולל החלפת כלים סניטרים, שבירת קירות, ריצוף מחדש וגם כמובן החלפת המטבח הישן והמתפורר במטבח חדש ומודרני.

לקביעת פגישות ייעוץ, התקשרו  עכשיו 09-7968084
או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

צור קשר

אין כמו התחושה של להיכנס למטבח מושקע ויוקרתי, לפתוח את ארונות המטבח הנקיים והאלגנטיים ולהעביר את היד על השיש החלק והמעוצב. כאשר רוכשים מטבח חדש מהחנות, היא זו שאחראית על ההובלה וההרכבה של כל חלקי המטבח החדש. אבל מי שמעוניין להוביל לבית החדש שלו מטבח מהדירה הקודמת או לחילופין לרכוש מטבח יד שניה במצב מעולה, חייב לדאוג להובלה איכותית ומקצועית על מנת להימנע מנזק ושריטות שעלולות להתרחש במהלך ההובלה. לצורך כך, חשוב למצוא חברת הובלות מומלצת במרכז, בעלת וותק וניסיון של שנים בתחום.

כיצד לאתר חברת הובלות עבור הובלה והרכבת מטבח בבית החדש?

היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של חברות הובלה שונות אשר מספקות שירותי הובלה ברמות איכות כאלו ואחרות. כאשר מדובר על הובלה רגישה יחסית, כמו הובלה של מטבח, יש צורך לעבוד אך ורק עם חברה מנוסה ומקצועית. חברת הובלות חובבנית עלולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים למטבח, דבר שיתבטא בשריטות, שפשופים ואף שבירה של חלק מהפריטים. לכן חשוב תמיד להיעזר בהמלצות, במטרה למצוא מובילים אחראיים ומיומנים שמכירים את העבודה ויודעים לבצע אותה על הצד הטוב ביותר. מומלץ מראש לחפש חברת הובלות כולל שירותי אריזה, במטרה לחסוך זמן ואנרגיה. חברה מסוג זה תשלח את מיטב העובדים שלה אליכם הביתה, כאשר הם מצוידים בכל הציוד הדרוש לצורך האריזות. תוך זמן קצר, הם יארזו את כל הציוד שלכם בצורה היעילה והבטיחותית ביותר.

טיפים נוספים לבחירת חברת הובלות מוצלחת

חשוב לזכור כי לא כל מוביל מיומן ומנוסה בפירוק והרכבה של מטבחים. לכן חשוב לבדוק זאת מראש מול חברת ההובלה, במטרה להבטיח לעצמכם עבודה מקצועית ואיכותית בלבד. פירוק או הרכבה לא נכונים של ארונות המטבח, עלול לגרום לנזק בלתי הפיך במנגנון הסגירה של הדלת או בחוזק היציבות של המדפים. לכן חשוב תמיד לברר לגבי חברת ההובלה, לקרוא עליה חוות דעת שונות באינטרנט וכמובן לבקש המלצות מחברים ומכרים. עדיף תמיד לבחור לעבוד עם חברת הובלה מוכרת וידועה, על מנת ליהנות מהניסיון הרב שלה בתחום.

לסיכום, על מנת להוביל ולהרכיב מטבח בבית החדש, יש צורך להיעזר בשירותיה של חברת הובלות מומלצת. חשוב לוודא כי העובדים עצמם מיומנים ומקצועיים, וכי הם מכירים את העבודה על בוריה. מומלץ תמיד להיעזר בשירותיה של חברה המציעה גם שירותי אריזה והובלה, על מנת לקצר ולייעל את מעבר הדירה ולהפוך את ההובלה לפשוטה ויעילה יותר.